EN

FAQs για το my.autodia.gr

1. Ποιά είναι η χρήση της Ψηφιακής Πλατφόρμας της Αυτοδιαχείρισης;

Η Ψηφιακή Πλατφόρμα my.autodia.gr δημιουργήθηκε προκειμένου να διευκολύνει τους χρήστες της Αυτοδιαχείρισης. Μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας μπορείς να έχεις τον έλεγχο της επιχείρησής σου. Πιο συγκεκριμένα, μπορείς να εκτελέσεις πληρωμή, να εκδώσεις επιτόπου άδεια δημόσιας εκτέλεσης και να έχεις συγκεντρωμένη όλη την πληροφορία που αφορά την επιχείρησή σου.

2. Πως μπορώ να εκδώσω άδεια δημόσιας εκτέλεσης;

Καταχωρείς ή επιλέγεις το υποκατάστημα που θέλεις από την οθόνη υποκαταστημάτων και στην συνέχεια επιλέγεις ‘Νέα αίτηση’. Αφού εμφανιστεί στην οθόνη σου το αίτημα έκδοσης Αδείας Δημόσιας Εκτέλεσης, επιλέγεις τις απαραίτητες πληροφορίες που αναγράφονται στην οθόνη και στη συνέχεια εκτελείς πληρωμή. Η Άδεια και το Τιμολόγιο θα σταλούν στο email σου.

3. Πώς μπορώ να πληρώσω μέσω της Ψηφιακής Πλατφόρμας;

Οι πληρωμές μέσω Ψηφιακής Πλατφόρμας πραγματοποιούνται αποκλειστικά με την Χρεωστική ή την Πιστωτική σου κάρτα σε όποια τράπεζα και αν ανήκει η κάρτα σου.

4. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Αυτοδιαχείριση;

Έχεις την δυνατότητα να επικοινωνήσεις με την Αυτοδιαχείριση είτε μέσω της ενότητας «Επικοινωνία», είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 3215278.

5. Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης μου. Πώς μπορώ να τον ανακτήσω;

Σε περίπτωση που έχεις ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σου, μπορείς πολύ απλά στην αρχική οθόνη της σύνδεσης να επιλέξεις «Ξέχασες τον κωδικό;», στη συνέχεια να εισάγεις το email σου και με αυτόν τον τρόπο να μπορέσεις να ανακτήσεις τον κωδικό σου.

6. Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό της πρόσβασης μου;

Μπορείς να επιλέξεις το εικονίδιο του προφίλ στο πάνω μέρος της Οθόνης, να πληκτρολογήσεις τον τρέχοντα κωδικό πρόσβασής σου και στη συνέχεια τον νέο κωδικό.

7. Πώς μπορώ να εγγραφώ στην Ψηφιακή Πλατφόρμα της Αυτοδιαχείρισης;

Το μόνο που χρειάζεσαι για να εγγραφείς στην Ψηφιακή Πλατφόρμα είναι το email, τον αριθμό τηλεφώνου, τον ΑΦΜ σου και έναν κωδικό που θα τον γνωρίζεις μόνο εσύ. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, η πλατφόρμα σε ενημερώνει για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.

8. Πού μπορώ να βρω με μια ματιά όλα τα απαραίτητα στοιχεία της επιχείρησής μου;

Στην καρτέλα «Προεπισκόπηση» θα βρεις όλα τα στοιχεία της επιχείρησης σου, τον αριθμό τον υποκαταστημάτων που βρίσκονται στην κατοχή σου, καθώς και τον αριθμό των αιτημάτων που έχεις υποβάλει στην πλατφόρμα.

9. Πού μπορώ να βρω συγκεντρωμένα το σύνολο των υποκαταστημάτων μου καθώς και τις οφειλές μου;

Στην καρτέλα «Υποκαταστήματα» μπορείς να δεις όλα τα υποκαταστήματα, καθώς και τυχόν οφειλές τους. Επιλέγοντας το κάθε υποκατάστημα μπορείς να δεις τα βασικά τους στοιχεία, να τα επεξεργαστείς και να αιτηθείς νέα άδεια δημόσιας εκτέλεσης.

10. Πού μπορώ να βρω το σύνολο των υποχρεώσεων μου;

Στη καρτέλα «Υποχρεώσεις» μπορείς να βρεις όλες σου τις οφειλές να δεις την ανάλυση της κάθε οφειλής, να προχωρήσεις σε πληρωμή καθώς και να «κατεβάσεις» την Άδεια Δημόσιας Εκτέλεσης του υποκαταστήματός σου καθώς και το τιμολόγιο εξόφλησης.

11. Πού μπορώ να βρω τι πληρωμές έχω πραγματοποιήσει;

Στην καρτέλα «Πληρωμές» μπορείς να βρεις το σύνολο των πληρωμών που έχεις εκτελέσει.

12. Πού μπορώ να βρω τα αιτήματα που έχω υποβάλει;

Στην καρτέλα «Αιτήματα» μπορείς να βρεις όλα τα αιτήματα σου και μια μικρή περιγραφή για είδος του κάθε αιτήματος.

Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Μουσικών Πνευματικών Δικαιωμάτων Η Αυτοδιαχείριση
TUV
CISAC
Αναζήτηση